موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاعیه ها
  • شناسه : 2405
  • 12 مهر 1398 - 16:15
  • 2775 بازدید
رو نمایی از سامانه خدمات

رو نمایی از سامانه خدمات

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه همدان :با توجه به اینکه سیستم کشوری مرکز وکلای قوه قضائیه بصورت  اتوماسیون فعالیت خود را  آغاز نموده ، بدین منظور مرکز همدان در راستای خدمت رسانی با ایجاد سامانه خدمات (www.support.westlawyer.ir) در نظر دارد از این پس وکلای محترم تمامی درخواست های خود را از طریق […]

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه همدان :با توجه به اینکه سیستم کشوری مرکز وکلای قوه قضائیه بصورت  اتوماسیون فعالیت خود را  آغاز نموده ، بدین منظور مرکز همدان در راستای خدمت رسانی با ایجاد سامانه خدمات (www.support.westlawyer.ir) در نظر دارد از این پس وکلای محترم تمامی درخواست های خود را از طریق سیستم خدمات برای مرکز ارسال نمایند.

🔴موارد استفاده از سیستم مذکور به شرح زیر است:

۱. امور مالی

الف) جهت واریز هزینه پنج درصد : وکلای محترم نسبت به پرداخت پنج درصد از درآمد خود از تاریخ اول شهریور ماه ۱۳۹۸ به حساب شماره ۰۱۱۳۰۶۱۱۸۸۰۰۹ بانک ملی شعبه دادگستری همدان به نام مرکز وکلای قوه قضائیه استان همدان اقدام و پس از واریز هزینه پنج درصد نسبت به اسکن صفحه اول وکالتنامه ابطال تمبر شده (وکالتنامه می بایست تکمیل و دارای امضاء و مهر وکیل باشد ) و همچنین فیش واریزی پنج درصد اقدام و از طریق سامانه خدمات به واحد امور مالی ارسال نمایند و سپس پس از تایید واحد امور مالی در صورت نیاز وکیل رسید گواهی واریز از طریق سیستم برای وکیل محترم ارسال می گردد. خواهشمند است در صورت نیاز به رسید گواهی واریز در متن تیکت خود درج نمایید.

لازم به توضیح است در قسمت موضوع : هزینه پنج درصد وکالتنامه شماره :…..آقا/خانم …… درج گردد و فایل های اسکن شده به صورت pdf ارسال گردد.

ب) ارسال فیش بیمه تامین اجتماعی:

وکلاء محترم که قبلا فیش ها واریزی بیمه را از طریق تلگرام ارسال میکردند خواهشمند است من بعد از طریق سیستم خدمات نسبت به ارسال فیش های خود اقدام نمایند.

لازم به توضیح است در قسمت موضوع : هزینه بیمه ماه….آقا/خانم…. درج شود.

۲.دبیرخانه مرکزی

از تاریخ سیزدهم مهرماه ۱۳۹۸ تمامی درخواست های وکلا به غیر از مواردی که نیاز به اصل مدارک جهت انجام پروسه اداری است باید به صورت اسکن شده فقط از طریق سامانه خدمات  ارسال گردد. لازم به توضیح است از تاریخ فوق

 تمامی درخواست ها باید در سربرگ  و همراه با امضا و مهر وکیل باشد . به درخواست هایی که در سربرگ وکیل  نباشد یا بدون مهر و امضا باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

استثنا:

۱) مواردی که نیاز به اصل مدارک جهت انجام پروسه اداری هست باید به صورت حضوری انجام شود (مانند : ارتقاء به پایه و تمدید دفترچه و…… )

۲) مواردی که مربوط به دادسرای انتظامی و پیگیری شکایت از وکیل است  باید به صورت حضوری مدارک تحویل گردد.

📛تذکرات سیستم:

همانطور که مستحضر هستید برای ورود به سیستم خدمات نیاز به نام کاربری و رمز عبور می باشد.

 ✅ نام کاربری :

نام کاربری  وکلای محترم کد ملی آنان و  پسورد شش رقم آخر کد ملی آنها در نظر گرفته شده است.

که لازمست وکلا گرامی پس از ورود  رمز عبور خود را تغییر دهند.

✅ فایل های ارسالی:

فرمت فایل های ارسالی باید به صورت اسکن شده ( ترجیحا اگر از گوشی همراه جهت اسکن استفاده میشود دوربین با کیفیت خوب و از نرم افزار های اسکنر جهت مرتب بودن فایل استفاده شود) و فایل با پسوند pdf باشد .و حداکثر فایل جهت ارسال دو فایل با حجم ۵ مگابایت در هر تیکت می باشد .لازم به ذکر است اگر درخواست شما حاوی چندین صفحه می باشد تمامی صفحات باید در قالب یک فایل pdf ارسال شود. به درخواست هایی که کیفیت فایل پایین بوده یا از طریق اسکنر اقدام نگردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.لازم به توضیح برای ارسال هر موضوع یک تیکت جداگانه ایجاد شود .

فایل راهنمای آموزش سیستم خدمات

♦️ خواهشمند است در صورت هرگونه مشکل  در ورود به سیستم با شماره📞 تماس حاصل فرمایید.