موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » اطلاعیه ها
  • شناسه : 2129
  • 26 آبان 1397 - 12:24
  • 3349 بازدید

اطلاعیه مهم در خصوص نحوه تمدید دفترچه وکالت ۱۳۹۷ (آخرین مهلت تا پایان ۱۵ ام آذرماه)

احتراماً به اطلاع می رساند نظر به اینکه تمدید دفترچه آن دسته از وکلای محترمی که مدت اعتبار دفترچه وکالتشان تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ یا تا پایان  آذر ماه  ۱۳۹۷  منقضی می شود می رساند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹لغایت ۱۳۹۷/۰۹/۱۵به همراه مدارک ذیل از ساعت : ۸:۳۰ لغایت ۱۴  به مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی […]

احتراماً به اطلاع می رساند نظر به اینکه تمدید دفترچه آن دسته از وکلای محترمی که مدت اعتبار دفترچه وکالتشان تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ یا تا پایان  آذر ماه  ۱۳۹۷  منقضی می شود می رساند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹لغایت ۱۳۹۷/۰۹/۱۵به همراه مدارک ذیل از ساعت : ۸:۳۰ لغایت ۱۴  به مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان واقع در : همدان – ابتدای خیابان سعیدیه ، برج سعیدیه ، طبقه هشتم ، واحد ۸۰۵ مراجعه فرمایند . لازم به ذکر است زمان تعیین شده قابل  تمدید نمی باشد .مدارک مورد نیاز تمدید آ‌ذرماه ۱۳۹۷ به شرح ذیل می باشد :

۱) اخد پوشه و فرم مخصوص تمدید دفترچه و فرم تعهدنامه و  عملکرد شش ماهه  از مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان و تکمیل آن به صورت خوانا و بدون خط خوردگی ( ترجیحاْ تایپ شده )

(دانلود فرم  مخصوص تمدید) و (دانلود فرم تعهدنامه) و  (دانلود فرم عملکرد شش ماهه)

 آدرس و کد پستی اعلامی بایستی با یکدیگر مطابقت داشته باشند. وکلای محترم در سامانه ثنا نیز نشانی دفتر وکالت خود را باید دقیقاْ مانند آنچه در فرم تمدید اعلام می فرمایند؛ اظهار کنند.

۲) ارائه اصل مفاصا حساب مالیاتی مربوط به پرداخت مالیات شغلی سال  ۱۳۹۵ از اداره دارائی حوزه قضائی فعالیت وکالتی ؛ حتماً تصویری از آن برای خود تهیه نمایید. ارائه اظهارنامه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

۳) اخذ گواهی حضور در واحد های ارشاد معاضدت قضایی  از حوزه قضایی مربوطه  و تایید آن توسط رئیس کمیسیون معاضدت قضایی مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان (شهرستانها مکلف به اخذ نامه از ریاست محترم دادگستری حوزه قضایی مربوطه خود می باشد همچنین در صورت حضور در چندین واحد ارشاد و معاضدت قضایی از آخرین تمدید تا کنون  موظف به اخذ گواهی حضور از تک تک واحد هایی ارشاد و معاضدت قضایی  الزامی می باشد. )

۴)پرداخت هزینه تمدید مربوط به مرکز تهران و همدان به شرح ذیل فقط از طریق شعب بانک ملی  :(ذکر نام و نام خانوادگی و کد شعبه و تاریخ و همچنین فتوکپی از فیش ها در دو نسخه الزامی است/ از پرداخت از طریق دستگاه ATM  و Application جدا خودداری فرمایید.)

الف)  مرکز تهران:

الف-۱)  تمدید یکساله :

واریز هزینه حق عضویت به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصدهزار تومان به حساب شماره۰۱۰۵۴۹۷۶۵۶۰۰۵ سیبای بانک ملی بنام هیئت اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه تهران ٖقابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی واریز گردد.

الف-۲)  تمدید دوساله :

واریز هزینه حق عضویت به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل دویست هزار تومان به حساب شماره۰۱۰۵۴۹۷۶۵۶۰۰۵ سیبای بانک ملی بنام هیئت اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی وکلاء وکارشناسان قوه قضائیه تهران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی واریز گردد.

ب)  مرکز همدان :

ب-۱)  تمدید یکساله :

واریز هزینه حق عضویت و خودیاری طی دو فیش به شرح زیر : (جمعاً به مبلغ  ۷/۵۰۰/۰۰۰ ریال معادل هفتصد و پنجاه هزار تومان)

  •  واریز هزینه  به مبلغ ۶/۵۰۰/۰۰۰ ریال معادل ششصد و پنجاه هزار تومان  به حساب شماره  ۰۱۱۲۰۹۵۸۷۴۰۰۱ بانک ملی شعبه دادگستری ( قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) بنام مرکز امور وکلاء ومشاوران حقوقی  قوه قضائیه استان همدان (شرایط تقسیط تا سه قسط )
  • واریز هزینه به ملبغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد هزار تومان به حساب شماره  ۰۱۱۲۰۹۵۸۷۴۰۰۱ بانک ملی شعبه دادگستری همدان ( قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) بنام مرکز امور وکلاء ومشاوران حقوقی  قوه قضائیه استان همدان

ب-۲)  تمدید دوساله :

واریز هزینه حق عضویت و خودیاری طی دو فیش به شرح زیر : (جمعاً به مبلغ  ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان)

  •  واریز هزینه  ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یک میلیون و سیصد هزار تومان به حساب شماره  ۰۱۱۲۰۹۵۸۷۴۰۰۱ بانک ملی شعبه دادگستری (  قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) بنام مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی قوه قضائیه استان همدان (شرایط تقسیط تا سه قسط )
  • واریز هزینه به ملبغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل دویست هزار تومان به حساب شماره  ۰۱۱۲۰۹۵۸۷۴۰۰۱ بانک ملی شعبه دادگستری همدان ( قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) بنام مرکز امور وکلاء ومشاوران حقوقی  قوه قضائیه استان همدان

۵)  ابطال تمبر تمدید سالیانه دفترچه وکالت (قدرالسهم دادگستری):

از طریق سامانه خدمات الکترنیک قضایی به نشانی :www.adliran.ir (خدمات ویژه -کارتابل وکلا) یا از طریق دفاتر خدمات قضایی (ارائه پرینت برگه پرداخت در دو نسخه الزامی می باشد.)

 به هیچ وجه ابطال تمبر دفترچه به صورت سنتی (نقش تمبر در دادگستری) قابل قبول نمی باشد.

 الف) از بابت یکسال تمدید:

۱) پایه یک : ۸/۰۰۰/۰۰۰  ریال معادل هشتصد هزار تومان

۲) پایه دو   :۵/۰۰۰/۰۰۰  ریال معادل پانصد هزار تومان

ب) از بابت دو سال تمدید:

  ۱)پایه یک : ۱۶/۰۰۰/۰۰۰  ریال معادل یک میلیون و ششصد هزار تومان

  ۲) پایه دو:  ۱/۰۰۰/۰۰۰  ریال معادل یک میلیون  تومان

در صورت نداشتن پرونده پرسنلی در مرکز :

۷) تکمیل پرونده وکالتی با مدارک ذیلا  :

الف)  فتوکپی پروانه وکالت و دفترچه وکالت صفحه اول و صفحه آخرین تمدید   ب)  فتوکپی مدارک تحصیلی     ج)  چهار قطعه عکس پرسنلی پشت نویسی شده   د) کپی شناسنامه تمام صفحات و کارت ملی    ه) آگهی تغییرات و روزنامه رسمی  ی) پرداخت هزینه حق عضویت و خودیاری

تبصره اول: پس از مورخه ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ هیچگونه مدرکی دریافت نمی گردد وکلا محترم در روزهای آغازین با مراجعه به اداره دارایی و ارشاد معاضدت حوزه قضایی مربوط خود  نسبت به دریافت گواهی های لازم اقدام نمایند.

تبصره دوم : در صورت نیاز به معرفی نامه به منظور مراجعه به اداره دارائی حوزه قضائی مربوطه و اخد مفاصا حساب مالیاتی به مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان مراجعه فرمایید.

تبصره سوم : عملیات تمدید پروانه وکالت بطور متمرکز در مرکز همدان پس از طی مراحل ذکر شده انجام خواهد شد و نماینده مرکز در تهران بصورت دستی هیچگونه مدارکی را از وکلا محترم دریافت و تحویل نخواهد شد.

تبصره چهارم : وکلا محترم جهت انجام مراحل تمدید میبایست همه روزه از تاریخ  ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ لغایت ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴به آدرس همدان – ابتدای خیابان سعیدیه ، برج سعیدیه ، طبقه هشتم ، واحد ۸۰۵ (مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان)  مراجعه فرمایند. خواهشمند است خارج از زمان های اعلام شده جهت تمدید اقدام نفرمایید.

تبصره پنجم :وکلا محترم در صورت هرگونه پرسش درساعات اداری میتوانید فقط با شماره ۳۸۳۱۱۳۴۸-۰۸۱ و در ساعات غیر اداری از ساعت ۱۷ الی  ۲۰ با شماره همراه تماس حاصل فرمائید.خواهشمند است از هرگونه تماس با اعضای هیئت مدیره مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان جداً خودداری کنند.

تبصره ششم (تبدیل  دفترچه پایه دو به پایه یک): وکلائی که تعویض دفترچه پایه دو به یک وکالتی همراه با تمدید دارند باید کلیه مدارک تمدید بانضمام آگهی تغییرات و  روزنامه رسمی (در صورت آماده بودن)  و گواهی هفت روز ارشاد و معاضدت و دو قطعه عکس پرسنلی و  کپی پروانه وکالت پایه یک و کارت ملی ; هزینه مربوط به صدور دفترچه وکالت  ،تکمیل فرم صدور دفترچه; قبل از نقش تمبر و هرگونه مراحل اداری با شماره – تماس بگیرند. .

حضور شخص وکیل به همراه کارت ملی جهت انجام مراحل تمدید الزامی است.لازم به ذکر است در صورت نقص پرونده عملیات تمدید انجام نخواهد شد/