موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » ارتقاء وکلا
  • شناسه : 654
  • 10 آذر 1391 - 21:56
  • 1992 بازدید
رونمایی از سامانه جامع پاسخگویی آزمونهای اختبار و ارتقاء مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان

رونمایی از سامانه جامع پاسخگویی آزمونهای اختبار و ارتقاء مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان

به گزارش لایر نیوز – سامانه جامع پاسخگویی آزمونهای اختبار و ارتقاء  مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان طی آئین ویژه ای با حضور اعضاء هیئت مدیره و رئیس واحد انفورماتیک مرکز رونمایی گردید. علیرضا ترکستانی،رئیس مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان در آئین رونمایی از سامانه مزبور وضعیت مرکز همدان […]

به گزارش لایر نیوز – سامانه جامع پاسخگویی آزمونهای اختبار و ارتقاء  مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان طی آئین ویژه ای با حضور اعضاء هیئت مدیره و رئیس واحد انفورماتیک مرکز رونمایی گردید.

علیرضا ترکستانی،رئیس مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی استان همدان در آئین رونمایی از سامانه مزبور وضعیت مرکز همدان را در ارائه خدمات الکترونیک و اطلاع رسانی در حوزه وب را مطلوب ارزیابی و از تلاشهای واحد انفورماتیک مرکز همدان و حمایتهای جناب آقای حسامی ، رئیس واحد انفورماتیک مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی قوه قضائیه تشکر کرد. وی در ادامه اظهار داشت : با تلاشهای صورت پذیرفته از این به بعد وکلاء  می توانند از طریق آدرس : www.exam.westlawyer.ir با وارد نمودن مشخصات ، از وضعیت نمرات اختبار و ارتقاء خود مطلع گردند.