موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » اطلاعیه ها
  • شناسه : 1834
  • 25 دی 1395 - 11:02
  • 2018 بازدید

فراخوان تشکیل باشگاه وکلا و متخصصان حقوقی

سازمان بسیج حقوقدانان در جهت زمینه سازی به منظور افزایش میزان شایسته سالاری در زمینه جذب و همکاری با وکلا و حقوقدانان، اقدام به فراخوان از تمامی حقوقدانان کشور به منظور شناسایی وکلا و حقوقدانان نخبه، تحصیلکرده و متخصص در زمینه های مختلف تخصصی و با سوابق مختلف کاری نموده است. برای این منظور وکلا […]

سازمان بسیج حقوقدانان در جهت زمینه سازی به منظور افزایش میزان شایسته سالاری در زمینه جذب و همکاری با وکلا و حقوقدانان، اقدام به فراخوان از تمامی حقوقدانان کشور به منظور شناسایی وکلا و حقوقدانان نخبه، تحصیلکرده و متخصص در زمینه های مختلف تخصصی و با سوابق مختلف کاری نموده است.
برای این منظور وکلا و سایر حقوقدانان اعم از اعضای محترم بسیج و یا سایر حقوقدانان میتوانند با مراجعه به سایت رسمی این سازمان به آدرس http://basijlaw.ir/ اقدام به ارائه اطلاعات و سوابق تحصیلی و تخصصی خود نموده تا در میان باشگاه وکلا و متخصصان حقوقی ثبت گردند. اطلاعات این باشگاه به تناسب در اختیار سازمانها و نهادهای عمومی و خصوصی که متقاضی بهره برداری از خدمات وکالتی، مشاورهای و تخصصی حقوقدانان در حوزه های مختلف هستند قرار خواهد گرفت تا امکان شناسایی و جذب وکلا و متخصصین حقوقی در زمینه های مختلف بهتر تامین گردد.
این همکاری ها بسته به موارد نیاز سازمانها، مراکز و موسسات مختلف ممکن است به صورت وکالت، مشاوره حقوقی، پروژه‌ای، قررادادی یا رسمی و در زمینه های مختلف کارشناسی، مدیریتی، علمی و پژوهشی و… باشد.

جهت ثبت نام و اخذ اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

کانون بسیج تخصصی وکلای قوه قضای