موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » اطلاعیه ها
  • شناسه : 1991
  • 27 اسفند 1396 - 15:59
  • 1957 بازدید

کشیک وکلای کشیک در ایام تعطیلات نوروزی

علیرضا ترکستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از طرح کشیک وکالت طی تعطیلات نوروزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: بنا بر تصمیماتی که گرفته شد، با توجه به نیاز حقوقی و قضایی مردم در ایام تعطیلات نوروزی، امسال […]


علیرضا ترکستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از طرح کشیک وکالت طی تعطیلات نوروزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنا بر تصمیماتی که گرفته شد، با توجه به نیاز حقوقی و قضایی مردم در ایام تعطیلات نوروزی، امسال تصمیماتی اتخاذ شد که طرح کشیک وکالت در مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی استان همدان اضافه کرد: در این طرح که با همکاری وکلای مرکز امور وکلا است، ۷ نفر از وکلا به صورت شیفتی هر دو روز به صورت شیفتی آماده‌باش هستند، تا در صورت نیاز مردم،در جرایمی که قانون آیین دادرسی حضور وکیل را لازم و ضروری دانسته بتوانند خدمات ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم استان همدان بتوانند با خاطری آسوده در تعطیلات نوروزی از حدمات اجرای این طرح بهره مند گردند

ان۰۰۳