موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار حقوقی » اخبار ویژه
  • شناسه : 1852
  • 06 اسفند 1395 - 12:04
  • 1982 بازدید

برگزاری همایش بزرگ وکلا و مشاوران حقوقی در همدان

علیرضا ترکستانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته وکیل مدافع هفتمین همایش بزرگ وکلا و مشاوران حقوقی استان همدان برگزار می‌شود. وی دفاع از دستاوردهای ملی و منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی را از وظایف نهاد وکالت برشمرد و بیان کرد: دستگاه قضایی کشور امروز نیازمند وکلای سالم […]

علیرضا ترکستانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته وکیل مدافع هفتمین همایش بزرگ وکلا و مشاوران حقوقی استان همدان برگزار می‌شود.

وی دفاع از دستاوردهای ملی و منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی را از وظایف نهاد وکالت برشمرد و بیان کرد: دستگاه قضایی کشور امروز نیازمند وکلای سالم و متعهد است تا بتوانند در مسیر تحقق عدالت و اصلاح امور دستگاه قضایی را کمک کند.

رئیس مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضاییه استان همدان با بیان اینکه این همایش با حضور ذبیح الله خدائیان معاون حقوقی و توسعه قضایی قوه قضائیه برگزار می‌شود، گفت: این همایش پنجم اسفندماه ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نهاد وکالت نیاز به یکپارچگی و اتحاد دارد، یادآور شد: بیان اظهارات نابخردانه علاوه بر اینکه موجب بهبود وضعیت نهاد وکالت نخواهد شد، بلکه بستری برای سوء استفاده سودجویان فراهم می‌کند.